Els cursos de conscienciació i formació en Ciberserguretat són bonificables per FUNDAE
Totes les empreses (excepte entitats públiques: ajuntaments, col·legis públics, etc.) que tinguin empleats contractats en règim general disposen cada any d’un ajut econòmic propi per formar els seus treballadors. Aquest crèdit formatiu, que és com l’anomena la Fundació Estatal per a la Formació en l’Ocupació (FUNDAE), no és cap regal a les empreses, sinó que surt del que ja van pagar en les quotes de la Seguretat Social per Formació Professional l’any anterior.
Per a que les empreses puguin aprofitar el seu ajut econòmic, la FUNDAE disposa d’una plataforma per gestionar els cursos que donin als seus treballadors, donant dret a les empreses a bonificar-los (descomptar-los) del pagament de quotes a la Seguretat Social, recuperant així tot o part de la inversió en formació.
Cada empresa pot gestionar-se ella mateixa els cursos a bonificar en el seu propi perfil de FUNDAE.
No perdi el crèdit que disposa formació en conscienciació en ciberseguretat de tots els treballadors és la millor defensa que pot tenir una empresa.
Consulti la nostra oferta formativa en ciberseguretat
Cursos de conscienciació en ciberseguretat, Formació In-Company i Online en directe,
Formació en ciberseguretat Industrial OT, Formació avançada en ciberseguretat.